A válasz NEM a következÅ‘ okok miatt: Az évtizedek alatt rengeteg energiát fektettünk diagnosztikai berendezésekbe és technikusaink képzésébe! Lehet az interneten keresni, vagy megkérdezni egy barátot, de közel sem biztos, hogy ez a valójában célravezetÅ‘ megoldás. Ha ismeretlen zajok, furcsa rezonanciák vagy hibajelzÅ‘fények kÃsérik a jármű használatát, úgy minden esetben jobb, ha egy tapasztalt szerelÅ‘t bÃz meg a diagnózis felállÃtásával. A szakemberek által biztosÃtott diagnózis garantáltan pontos lesz, és egyértelmű információkat tartalmaz arról, hogy mely alkatrészeket kell cserélni, vagy milyen eljárásokat kell végrehajtani. Ha a megrendelÅ‘ által vásárolt alkatrészt szereljük be, majd az késÅ‘bb hibásan működik vagy esetleg közvetlen káreseményt okoz, úgy bizonyos esetekben vállalkozásunk jogilag felelÅ‘sségre vonható. Ezért logikus és elvárható, hogy a szerviz ne szereljen be olyan alkatrészeket, amelyek teljesÃtményét vagy minÅ‘ségét nem tudja garantálni. Amikor azt kérik, hogy szereljük be az Ön által vásárolt autóalkatrészeket, akkor gyakorlatilag arra kér minket, hogy vállaljunk jogi- és anyagi kockázatot, mely veszélyeztetheti vállalkozásunk jövÅ‘jét és kollégáink megélhetését, mert Ön Ãgy megtakarÃthat néhány forintot. Igazságtalan a vállalkozást hibáztatni, amiért nem akarja vállalni ezt a kockázatot!
top of page
bottom of page